Het project ‘Wil je met me lopen?’voor Stichting Verhaallijn vordert gestaag. Alle foto’s zijn gemaakt. Alle interviews zijn afgenomen. Nu is het tijd voor uitwerken, printen en het regelen van de expositie. Eind november verwachten we de eerste expositie!
























